Omruilen & Retourneren

Retourneren kan binnen 14 dagen na levering. Wilt u ruilen dan kan het ook eventueel een paar dagen later. Heeft het pakket transportschade? Dan aub binnen 24uur aan ons melden.

- Hebben wij een foutje gemaakt door een verkeerd product of incomplete bestelling op te sturen, neem dan direct contact met ons op via e-mail of telefoon zodat wij het juiste product kunnen opsturen. Hier zijn wij heel snel in zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten!

- Volg onderstaande stappen en vermeld het ordernummer op de verpakking. Zendingen zonder ordernummer kunnen wij niet in behandeling nemen.

- Verpak het product in zijn originele verpakking (indien van toepassing) en daaromheen extra verpakkingsmateriaal of omdoos, dus geen tape of schrijven op de originele verpakking. Doet u dit wel of is de originele verpakking beschadigd dan houden we 20% van het aankoopbedrag in!

Zo moet het dus niet:

En zo is het perfect:

- Neem het product in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte producten komen voor vervanging in aanmerking.

- Stuurt u een product incompleet terug, dan houden we een nader te bepalen bedrag of percentage in!

- Wilt u dat een koerier een bestelling ophaalt of omruilt? Klik hier om de ophaalopdracht te kopen.

- Indien het geen fout van ons is, dan halen wij de door ons gemaakte verzendkosten af van het te crediteren bedrag.

Stappen om een product te ruilen:

1. Ga naar het menu 'Mijn account' en log in.
2. Klik op 'Bestellijst' en kijk welke order u terug wilt sturen en klik op de knop ' Bekijk'
3. Klik bij het product dat u terug wilt sturen op 'Stuur product terug'.
4. Vul de vereiste velden in en druk op 'Stuur product terug'. U krijgt per e-mail een bevestiging.
5. Koop in de webwinkel het juiste product met eventueel een ophaalopdracht.
6. Stuur het om te ruilen pakket aan ons terug. Nadat wij het om te ruilen product in dezelfde staat hebben ontvangen als dat wij het aan u hebben geleverd krijgt u het aankoopbedrag terug. Wettelijk staat hier 30 dagen voor, wij proberen het altijd binnen 10 werkdagen terug te storten. Wij storten het aankoopbedrag op dezelfde manier terug als dat u ons heeft betaald. Dus heeft u met iDEAL betaalt dan storten wij het via iDEAL terug. Heeft u met creditcard betaalt dan storten wij het geld weer terug op uw creditcard. Dit ziet u dus pas op uw volgende rekening afschrift.

Het retouradres is:
Uitlaatdiscounter.nl
Basicweg 11E
3821BR Amersfoort

Stappen om een product te retourneren:

1. Ga naar het menu 'Mijn account' en log in.
2. Klik op 'Bestellijst' en kijk welke order u terug wilt sturen en klik op de knop ' Bekijk'
3. Klik bij het product dat u terug wilt sturen op 'Stuur product terug'.
4. Vul de vereiste velden in en druk op 'Stuur product terug'. U krijgt per e-mail een bevestiging.
5. Stuur het pakket aan ons terug. Nadat wij het product in dezelfde staat hebben ontvangen als dat wij het aan u hebben geleverd krijgt u het aankoopbedrag terug. Wettelijk staat hier 30 dagen voor, wij proberen het altijd binnen 10 werkdagen terug te storten. Wij storten het aankoopbedrag op dezelfde manier terug als dat u ons heeft betaald. Dus heeft u met iDEAL betaalt dan storten wij het via iDEAL terug. Heeft u met creditcard betaalt dan storten wij het geld weer terug op uw creditcard. Dit ziet u dus pas op uw volgende rekening afschrift.

Het retouradres is:
Uitlaatdiscounter.nl
Basicweg 11E
3821BR Amersfoort

U bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Tevens draagt u zelf de kosten van de verzending. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen. Tenzij vooraf anders overeengekomen.

Support via
WhatsApp
Ons nummer
06 14 85 44 90
Voeg ons nummer toe aan WhatsApp en stel ons jouw vraag!